خرید تور
ایران گردی

معرفی رؤیایی ترین سواحل دبی

معرفی رؤیایی ترین سواحل دبی
آیدا دست نشان
۶
۷۹۶
۰

مراکز خرید با شکوه و لوکس، آسمان خراش های مدرن و مراکز تفریحی مهیج و جذاب، سواحل کریستالی و زیبای دبی هر ساله هزاران گردشگر را به خود جلب می‌کنند. این سواحل بی‌نظیر امکاناتی را فراهم کرده اند تا در میان آب‌های آرام خلیج فارس و اقیانوس هند، از تجربه غواصی و تفریحات آبی دیگر لذت ببرید. 

علاوه بر این، سواحل دبی دارای امکانات رفاهی و تفریحی فراوانی هستند. از رستوران‌ها و کافه‌های ساحلی با منوهای لذیذ گرفته تا فروشگاه‌های شیک و مراکز تفریحی، شما می‌توانید تمامی وقت خود را در سواحل دبی سپری کنید.

در ادامه این مطلب همراه ما باشید تا با لوکس و زیباترین سواحل دبی و ویژگی های آنها بیشتر آشنا شوید.

آشنایی با شهر دبی

دبی یک شهر بسیار چندفرهنگی است و افراد از انواع مختلفی از زمینه‌ها و فرهنگ‌ها در اینجا زندگی می‌کنند. این تنوع فرهنگی باعث شده که شما در دبی بتوانید از موسیقی و هنر گرفته تا چشیدن طعم غذاهای خوش طعم و لذیذ و شرکت در انواع فستیوال ها را تجربه کنید.

زبان رسمی دبی عربی است، اما انگلیسی نیز به عنوان زبان دوم پرکاربرد است. شما معمولاً می‌توانید با انگلیسی به راحتی ارتباط برقرار کنید، زیرا مردم دبی تسلط مناسبی به زبان انگلیسی هم دارند.

واحد پولی که در دبی و در تمام امارات متحده عربی به کار می‌رود، درهم امارات متحده عربی نام دارد. درهم به عنوان واحد پولی این منطقه به کار می‌رود و به اختصار با نماد "AED" نمایش داده می‌شود. اگر به دبی سفر می‌کنید یا در آنجا خرید و معامله می‌کنید، باید با واحد پول درهم آشنا باشید.

جهت آشنایی بیشتر با آب و هوای دبی برای انتخاب بهترین زمان برای سفر به دبی می توانید مقاله "بهترین فصل برای سفر به دبی" در وب سایت آوان گشت مطالعه کنید.

تصویری از ساحل جمیرا دبی

۱.ساحل جمیرا دبی

سواحل آفتابی دبی به دلیل چشم‌انداز خیره‌کننده‌ای از خلیج فارس، توجه گردشگران از سرتاسر جهان را به خود جلب کرده است. ساحل جمیرا یکی از جاذبه‌های برجسته دبی محسوب می‌شود و به دلیل شن‌های سفید و زیبایش معروف است.

از تماشای منظره فوق‌العاده‌ای از برج العرب، هتل هفت ستاره در دبی، لذت ببرید. این ساختمان تاریخی خیره‌کننده در مقابل سواحل دبی قرار دارد و منظره‌ای شگفت‌انگیز را ارائه می‌دهد. بهترین زمان برای تماشای غروب آفتاب است، زیرا شن‌ها تحت تأثیر نور طلایی عمیق آفتاب زرد رنگ می‌پذیرند و آب‌ها به راحتی گرم می‌شوند. ساحل جمیرا به شما تجربه‌ای شبیه به تعطیلات در جزایر استوایی را ارائه می‌دهد.

این مکان دارای مجموعه‌ای از کافه‌ها، مناطق باربیکیو، درختان نخل، باغ‌های صحرایی، پارک‌های کودکان و امکانات مشابه است. این محیط دلنشین برای خانواده‌ها بسیار دلپذیر است و برای گذراندن اوقات خود در بعد از ظهر و عصرگاهی، به عنوان مکانی ایده‌آل پیشنهاد می شود.

تصویری از ساحل لامر دبی

۲.ساحل لامر

لامر، یکی از مهمترین مناطق ساحلی در جمیرا دبی است. این منطقه برای آفتاب گرفتن و تماشای ساحل گزینه مناسبی است. لامر برای تمامی افراد و گروه های سنی؛ از خانواده‌های دارای فرزندان گرفته تا زوج‌ها و گروه‌های دوستانه جذاب خواهد بود. همچنین پارک آبی لگونا در ساحل لامر قرار دارد.

اگراحساس گرسنگی کردید، رستوران های بسیاری در امتداد خط ساحلی منتظر شما هستند. از رستوران‌های محلی تا غذاهای بین‌المللی. اینجا می‌توانید انواع مختلفی از غذاهای ملل مختلف را بچشید.

تصویری از ساحل مارینا دبی

۳.ساحل مارینا

این ساحل در تمام طول روز و شب منظره‌ای زیبا دارد و به عنوان یکی از محبوب‌ترین سواحل دبی، در میان گردشگران شناخته می شود.

در اینجا می‌توانید یک روز را در کنار شن‌های بی‌پایان و زیر آفتابی دلپذیر سپری کنید. علاوه بر این، تجربه‌ی گشت و گذار در اینجا به شما این امکان را می‌دهد که شاهد یکی از زیباترین مناظر شهر دبی در شب باشید.

تصویری از الممزار دبی

۴.پارک ساحلی الممزار

پارک ساحلی الممزار دبی؛ به عنوان بهترین مقصد ساحلی برای خانواده‌ها و گروه‌های بزرگ سال شناخته می‌شود. برای ورود به این پارک ساحلی نیاز به پرداخت هزینه دارید، در این مکان، شما می‌توانید از امکانات فراوانی از جمله والیبال ساحلی، پیست‌های دویدن مناطق باربیکیو و طیف وسیعی از ورزش‌های آبی لذت ببرید. طول روز نجاتگران غریق برای خدمت به شما در دسترس هستند و شما می‌توانید کابین‌های ساحلی را هم اجاره کنید.

در ماه‌های تابستان به دلیل دمای بالای هوا، بخشی از ساحل به شنای شبانه اختصاص دارد. در نظر داشته باشید که روزهای دوشنبه و چهارشنبه به عنوان روزهای مخصوص خانم‌ها (و کودکان زیر ۴ سال) تعیین شده‌اند و در این روزها، ساحل تنها برای این گروه از بازدیدکنندگان در دسترس است.

تصویری از ساحل کایت دبی

۵.ساحل کایت

ساحل کایت در دبی به عنوان مقصد برجسته برای تمرین ورزش موج سواری با کایت شناخته می‌شود. زمانی که باد مناسب باشد، افراد بسیار زیادی را در حال موج سواری مشاهده می کنید. اگر به این ورزش علاقه دارید اما تا کنون فرصتی برای امتحان آن نداشته‌اید، یک مدرسه موج سواری با کلاس‌های روزانه برای مبتدیان در دسترس است تا شما را با این ورزش آشنا کند.

تصویری از ساحل سان ست دبی

۶.ساحل سان ست

ساحل سانست، که به نام ساحل ام سوقیم نیز شناخته می‌شود، به این دلیل به این نام معروف است که یک مقصد عالی برای گردش های هنگام غروب است. در اینجا می‌توانید از زیبایی غروب آفتاب لذت ببرید و با تماشای تغییر رنگ های آسمان در حین غروب خورشید در خلیج عربی، لحظات خاصی را تجربه کنید.

می‌توانید از یک پیاده‌روی آرام در طول ساحل لذت ببرید و یا کفش‌های دویدن خود را پوشیده و به پیست دویدن که در کنار ساحل ساخته شده است بپیوندید.

تصویری از ساحل جی بی آر دبی

۷. ساحل جی بی آر

در حالی که در دبی سواحل زیادی وجود دارد که هیچکدام را از دست ندهید، ساحل JBR یا جمیرا بیچ رزیدنس یک مقصد جذاب برای عاشقان ساحلی است. این مکان آرامش بخش در منطقه مارینا دبی، در مقابل خلیج فارس واقع شده است.

یکی از ویژگی‌های برجسته این منطقه، بیش از سی برج با ارتفاع متنوع را شامل می‌شود، که شامل هتل‌های بوتیک معتبر جهانی در دبی و ویلا‌های خصوصی با کیفیت بالا می‌شود.

می‌توانید در اینجا به فعالیت‌های متنوعی مانند پاراسلینگ، ورزش ویک‌برد، بنانا سواری، و حتی تجربه‌ی شترسواری در دبی بپردازید.

تصویری از ساحل نیکی دبی

۸.ساحل نیکی


ساحل نیکی، واقع در جمیرا، یک مقصد فوق‌العاده است که به شما این فرصت را می‌دهد تا از آب‌های آبی خلیج عربی و چشم انداز پانورامای دلنشین آن لذت ببرید. این گهواره طلایی به عنوان بخشی از نیکی بیچ و اسپا، اولین باشگاه دبی، تجربه‌ای بی‌نظیر از زندگی ساحلی با انتخاب‌هایی از تخت‌خواب‌های لوکس، غذاهای خوشمزه و مهمانی‌های ساحلی شاداب را برای شما فراهم می‌کند.

اگر به دنبال ماجراجویی هستید، می‌توانید به ورزش‌های آبی مانند قایق‌رانی و موج‌سواری مشغول شوید.

از غذاهای لذیذ بهره‌مند شوید، در مهمانی‌های ساحلی شرکت کنید، از ورزش‌های آبی مانند موج‌سواری و قایق‌رانی لذت ببرید. همچنین می‌توانید در اتاق‌های زیبای ویلای اقیانوس اقامت کنید یا از شنا در آب‌های آبی ساحل لذت ببرید.

به خاطر داشته باشید...

بیشتر سواحل دبی قابل شنا هستند، حتی در برخی از آنها می توانید تا نیمه شب شنا کنید. دبی برخی از تمیزترین سواحل جهان را دارد زیرا حفاظت از محیط زیست را در لیست اولویت خود قرار می دهد.

در سردترین ماه‌ها، دمای آب دریا تا حدود ۲۳ درجه سانتی‌گراد کاهش می‌یابد، اما به طور پیوسته در اوج گرمای تابستان ۳۲ تا ۳۵ درجه سانتی‌گراد بالا می‌رود. آب‌های خلیج در پاییز دمای خود را حفظ می‌کنند و هنوز هم می‌توانید تا دسامبر یک تجربه ساحلی دلپذیر داشته باشید.

مهم است که از قوانین لباس محلی پیروی کنید. در حالی که انتخاب لباس ساحلی در یک استراحتگاه خصوصی خودتان به دلخواهتان است، اما در ساحل‌های عمومی دبی باید واقعاً دقت کنید. برخی از این سواحل نسبت به پوشش لباس سختگیرتر هستند و حداقل استانداردهای لباس را واضحاً مشخص می‌کنند. همواره باید احترام به قوانین لباس محلی را در نظر داشته باشید.

سخن آخر

سواحل دبی به عنوان مقاصدی برای استراحت و تفریح آرامش‌بخش برای توریست‌ها و مسافران از سرتاسر جهان شناخته می‌شوند. این سواحل به تجربه‌ی یک روز خاطره انگیز همراه با تفریحات دریایی در دبی کمک می‌کنند. به عنوان یک شهر پرتعداد و پراز تنوع، دبی با سواحل خیره‌کننده‌اش شما را به تجربه‌ی یک تعطیلات لازم و متفاوت دعوت می‌کند اگر قصد سفر به دبی با تور را دارید می توانید با توجه به بودجه، نوع هتل محل اقامت و شهر مبدا سفر از صفحه تورهای دبی آوان گشت تور مورد نظر خود را رزرو کنید.

بدون دیدگاه
بحث درباره این مقاله را شما آغاز کنید!
مشاوره رایگان تلفنی